Kosár

Kosár Pénztár
Ajándékpont egyenlegem

Bejelentkezés

RegisztrációElfelejtett jelszó
Termékcsoportok
Megosztás
Napi termékajánló
Alvital® gyógy-háttámasz GYAL-04
Alvital® gyógy-háttámasz GYAL-04

3 990 Ft

40
+ ajándékpont
TOP termékek
Információ
Navigáció
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Elektronikus fizetés

Vásárlás / garancia

A vásárlás menete

Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.

Az áruházban a termékek mellett megjelenített árak HUF (magyar forintban) értendőek. Minden megjelenített ár tartalmaza az ÁFA-t. A webáruházban alkalmazott ÁFA kulcs 27%. Ettől eltérő ÁFA körbe tartozó termékeknél külön jelöljük az ÁFA mértékét. (pl. vércukormérő tesztcsík 5%)

A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.

Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálnia kell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.

Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy kizárólag Magyarország területére vállalunk szállítást!

Szállítási határidő

A webáruházban megjelenített termékek ~90%-a raktáron található. A raktáron levő termékre 12 óráig leadott utánvétes rendeléseket munkanapokon általában aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre. A futárszolgálattal (Trans-o-flex és GLS) 1 munkanapos kézbesítési szerződést kötött cégünk, így a megrendelések zöme 2 munkanap alatt Ön megkaphatja.

Amennyiben előre utalási opciót választ a megrendelés során a visszaigazolásban pontosan elküldjük az utalandó összeget és a cég bankszámlaszámát. Amint az összeg számlánkra beérkezik indítjuk a megrendelt terméket. A 12 óráig beérkezett utalásokat még aznap átadjuk a futárszolgálatnak.

Amennyiben személyes átvételt választott, a megjegyzés mezőben kérjük jelezze, hogy melyik üzletünkben szeretné átvenni a kiválasztott terméket. (boltjaink elérhetősége) Kérjük az átvétel lehetőségéről várja meg értesítő e-mailünket, vagy érdeklődjön ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén. A webáruházban szereplő termékek nem minden boltban vannak raktáron, előfordulhat, hogy a kiválasztott helyszíre kell szállítanunk a vásárolt terméket.

Minden megrendelést visszaigazolunk, melyben részletesen tájékoztatjuk, hogy mikor adjuk a csomagot át a futárnak ill. a futár melyik napon keresi Önt. Amennyiben olyan terméket választott ami átmenetileg nincs raktáron, arról is tájékoztatást küldünk jelezve, hogy mikor érkezik a megrendelt termék a raktárunkba és mikor tudjuk Önnek küldeni.

A megrendelések általános szállítási határideje a megrendeléstől számítótt 2. munkanap, minden ettől eltérő szállítási határidőt külön jelzünk.

Reklamáció, panaszkezelés

Panaszügyintézés helye:

telefonon: 20/929-7053
személyesen szóban, itt: 7030 Paks, Dózsa György út 10.
levélben: 7030 Paks, Dózsa György út 10.
vagy e-mailben: favora.info@gmail.com

A Favora-Info Kft székhelye:

7030 Paks Akác utca 35. Itt értékesítés, reklamáció, panaszügyintézés NEM történik, arra kérem a fentebb megadott elérhetőségek valamelyikét használják.

A reklamáció kivizsgálásának határideje és módja

A panasz kivizsgálását és azzal kapcsolatos döntését a jogszabályban előírt határidőkre figyelemmel az alábbiakban megjelölt határidőn belül teljesíti.

- Egyszerű reklamáció: 3 munkanap,
- Közepes bonyolultságú reklamációk: 5 munkanap,
- Bonyolult reklamációk: 10 munkanap.

A reklamáció bonyolultságának megítélése a vevőszolgálat feladata. Ha a reklamációt a vevőszolgálat nem egyszerű reklamációnak minősíti, úgy az eltérő minősítést jelezni kell a vásárló felé. Ha határidőt valamilyen ok miatt meg kell hosszabbítani, erről tájékoztatja az ügyfelet az indok pontos megjelölésével.

A felmerülő panaszokat - amennyiben ez lehetséges - helyben és azonnal orvosolni kell. Amennyiben ez nem lehetséges, vagy a panaszos nem fogadja el a helyben felkínált megoldást, gondoskodni kell a panasz szabályozott és a szervezeti hierarchiában követhető továbbításáról.

Garancia

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Fogyasztási kifogás eseténk kérjük bármelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II.26) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával, melyet teljes terjedelmében a linkre kattintva olvashat.

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptárinapot is) indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben személyesen, illetve e-mailben, postai úton vagy telefonon is gyakorolható. Vagyis elállási szándékát a webáruház bármelyik elérhetőségén közölheti velünk.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a Favora-Info Kft nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jog minden, postán vagy futárral szállított termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan csomagolásban, garancialevél kiállítása esetén azzal együtt érkezik vissza áruházunkhoz. A visszaküldéssel kapcsolatos csomagolási és postázási költségek a törvény szerint a vásárlót terhelik.

Elállási jogának gyakorlása esetén kérjük, hogy ha jelezte elállási szándékát akkor a terméket gondosan becsomagolva az alábbi címre szíveskedjen visszajuttatni: Favora-Info Kft 7030 Paks Dózsa György út 10. A visszaküldött termék állapotát videókamerával rögzítjük, a későbbi vitás eset elkerülése érdekében. Kérjük, hogy a visszaküldéskor a gondos csomagolásra ügyeljenek, mert annak hiányából eredő károkért nem vállalunk felelősséget.

 

A  fogyasztónak joga van a  termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használathoz. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ha a terméket tartósan használatba vették és mégis éllnek az elállási joggal, akkor a fogyasztó köteles megtéríteni a  termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől és a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó részére a vételárat. Kérjük, hogy visszaküldéskor e-mailben vagy akár a termékhez mellékelve levélben közölje velünk bankszámla számát, hogy a visszautalást minél gyorsabban elvégezhessük.

Nem illeti meg a vásárlót az elállási jog:

- az előre meghatározott időpontban szállást nyújtó (hotelszoba foglalás), szállítási (repülőjegy-foglalás, gépjárműbérlés), étkeztetési (pizzarendelés) vagy szabadidős szolgáltatások (koncertjegy, belépőjegy megrendelés) igénybevételére irányuló online szerződéseknél, az olyan termékek esetén, amelyek egyedileg, a vásárló igényei szerint készültek, valamint romlandó élelmiszerek esetében.

- A lemezen tárolt szerzői művek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek, higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kozmetikumok esetében akkor nem gyakorolhatja a vásárló elállási jogát, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontotta, vagyis a terméket már használatba vette.

- a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Fogyasztói jogvita esetén

Ügyintézéseink során hozott döntéseinkkel Ön nem köteles egyetérteni. Mindenkor igyekszünk a vásárló érdekeit nézni és törekszünk a békés megoldásra. Természetesen mindenben a hatályos jogszabályokat maradéktalanul betartva végezzük tevékenységünket. Amennyiben úgy érzi, hogy jogai csorbulnak, Önnek lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulni. A területileg illetékes békéltető testületek listáját innen érheti el.

Tájékoztjuk a fogyasztót a vállalkozás békéltető testületi eljárásban fennálló, a 29.§ (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettségről:

"(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki."

(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

Részrendelés

Amennyiben webáruházunkban Ön több megrendelést adott le 24 órán belül, abban esetben vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot az egyeztetés miatt. Csak ebben az esetben tud áruházunk részrendelés lehetőségét nyújtani vásárlóinknak.

A részrendelés az alábbi eseteket taglalja:

-Több rendelés esetén (24 belül) az üzemeltető részrendelést adhat, abból a szempontból, hogy egy szállítási díj felszámításával kerül kiküldésre a megrendelések, amennyiben minden rendelés esetén ugyanaz a megjelölt szállítási cím.

-A rendelések több címre való szállítása esetén a webáruház üzemeltetője nem ad lehetőséget részrendelésre.

Részletes információért kérem, keresse fel vevőszolgálatunkat.

Szállítás sérült áru kezelése

Cégünk a lelhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak.

A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy jelezze nekünk haladéktalanul telefonon vagy írásban. Kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön vissza semmit.

Amennyiben sérülést vagy hiányt tapasztal a csomag kibontását követően, a sérülésről, hiányosságról, hibáról JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie a futártól. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni. Csere vagy pótlás esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre, ezért szíves együttműködését kérjük a gyors ügyintézés céljából.

A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra.

Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül.

A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Felelősségkorlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja.

Adatvédelem

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Adatainak rendszerünkből történő törlését a webáruház bármelyik elérhetőségén kérheti tőlünk.

"A www.arukereso.hu (Allegro Group HU Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Allegro Group HU Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli."

Tájékoztatás

A termékek leírásában igyekszünk a legnagyobb gondossággal eljárni. A közölt adatok a forgalmazók adatai alapján készülnek. A használt termékképek tájékoztató jellegűek csak.

Egyéb jogszabályok

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjára.

A webáruház üzemeltető pontos és részletes adatai

Kérjük kattintson ide a webáruházat üzemeltető vállalkozás pontos adatainak eléréséhez.

Minden jog fenntartva - Favora-Info Kft webáruháza

A weboldal használatával Ön beleegyezik a sütik (cookie) fogadásába és elfogadja a vásárlás menetével, valamint az adatkezelési gyakorlatunkkal kapcsolatos irányelveket.